Praca

Kancelaria ROBIN PARTNERS poszukuje aktywnych przedstawicieli na terenie całej Polski, chętnych rozwijać się zawodowo oraz poszerzać wiedzę w zakresie działalności odszkodowawczej.
Poszukujemy osób przedsiębiorczych, które chciałyby pełnić funkcje managerskie polegające na budowaniu grup przedstawicieli oraz organizacji i koordynacji ich przyszłej pracy.
Najbardziej efektywnym managerom ROBIN PARTNERS zapewnia korzystanie z pojazdu służbowego.

Gwarantujemy pełną pomoc w rozwoju, porady, darmowe szkolenia oraz materiały reklamowe.

Zakres obowiązków:

budowa sieci sprzedaży usług odzyskiwania odszkodowań i zadośćuczynień w różnych modelach i kanałach dotarcia do klientów – osób poszkodowanych lub ich bliskich,
prezentacja bieżącej oferty usług ROBIN PARNERS,
szkolenia dla osób współpracujących z ROBIN PARTNERS z zakresu pozyskiwania klientów,
negocjowanie i podpisywanie umów z klientami oraz podmiotami i osobami współpracującymi przy pozyskiwaniu klientów,
bieżąca współpraca z osobami współpracującymi,
utrzymywanie trwałych relacji z podmiotami i osobami współpracującymi przy pozyskiwaniu klientów.

Oczekiwania:

wykształcenie min. średnie,
dobra znajomość rynku odszkodowań i zadośćuczynień,
2 letnie doświadczenie w pracy na rynku odszkodowań,
potwierdzone sukcesy w sprzedaży usług odszkodowawczych,
przestrzeganie procedur i standardów,
bardzo dobra organizacja czasu pracy,
kreatywność, komunikatywność,
zaangażowanie w wykonywaną pracę,
chęć uczenia się,
chęć tworzenia wraz z innymi osobami zespołu, w którym dobrze się pracuje,
dyspozycyjność,
prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – umowa o pracę,
możliwość nauki oraz realizacji własnych pomysłów i inicjatyw,
motywacyjne wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od efektów.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, czy pytań prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego lub wysłanie zapytania na adres e-mail

Kancelaria ROBIN PARTNERS